რა შეიძლება მოხდეს, როდესაც არ გაქვთ სტომატოლოგიური დაზღვევა


ძალიან ცოტა ადამიანს მოსწონს ჯანმრთელობის დაზღვევის გადახდა, მათ შორის მეც. თუმცა, არის დაზღვევის ტიპი, რომელიც ახლახანს არ მაწუხებს ერთი ბიტ-დენტალური დაზღვევის გადახდა.

რა შეიძლება მოხდეს, როდესაც არ გაქვთ სტომატოლოგიური დაზღვევა
რა შეიძლება მოხდეს, როდესაც არ გაქვთ სტომატოლოგიური დაზღვევა


როგორ მუშაობს სტომატოლოგიური დაზღვევა


არსებობს სტომატოლოგიური დაზღვევის სხვადასხვა სახეობა, მაგრამ ყველაზე გავრცელებული, როგორც წესი, მოითხოვს გეგმის მიერ ნაკარნახევი გამოქვითვის გადახდას და გეგმა დაფარავს წელიწადში გარკვეულ თანხას მომსახურებისთვის. თითოეული სერვისისთვის სტომატოლოგსა და სადაზღვევო პროვაიდერს აქვთ შეთანხმებული ტარიფი, რომელიც, როგორც წესი, მომსახურების სრულ ფასზე ნაკლებია. გეგმა ასევე (ჩვეულებრივ) მოიცავს მხოლოდ შეთანხმებული ფასის გარკვეულ პროცენტს თქვენს მიერ მიღებულ სერვისზე. მაგალითად, სტომატოლოგის ფასი შევსებისას შეიძლება იყოს $319, მაგრამ შეთანხმებული ტარიფი თქვენს სადაზღვევო პროვაიდერთან შეიძლება იყოს მხოლოდ $200. თქვენი გეგმა შეიძლება მოიცავდეს შევსების 90%-ს, რაც შემდეგ მოგიწევთ გადაიხადოთ დანარჩენი 10%, ანუ $20 ამისთვის.


იმის გაგება, თუ როგორ მუშაობს სტომატოლოგიური დაზღვევა, რა თქმა უნდა მნიშვნელოვანია, მაგრამ რაც, ვფიქრობ, შეიძლება კიდევ უფრო მნიშვნელოვანი იყოს, არის იმის გაგება, თუ რატომ უნდა გქონდეთ ის. ვარ სტომატოლოგიური დაზღვევის სასეირნო რეკლამა.


რა შეიძლება მოხდეს, როცა დაზღვევის გარეშე ხარ


დაახლოებით სამი წლის წინ, 26 წლის გავხდი და ვეღარ დავრჩენილიყავი ჩემი მშობლის ჯანმრთელობის დაზღვევის გეგმაზე, რომელიც მოიცავდა სტომატოლოგიურ დაფარვას. პარალელურად, მეც ვსწავლობდი მაგისტრატურაში, მხოლოდ ნახევარ განაკვეთზე ვასწავლიდი. მე ჩავატარე გამოკვლევა და ვიპოვე ძირითადი სამედიცინო გეგმა ჯანმრთელობის დაზღვევის ბაზრის მეშვეობით და გადავწყვიტე, რომ არ იქნებოდა დიდი საქმე სტომატოლოგიური დაფარვისთვის უარის თქმა, სანამ არ დავამთავრებდი სკოლას (ყველა პენი მჭირდებოდა, რისი დაზოგვაც შემეძლო!). ეს იყო ალბათ ერთ-ერთი ყველაზე დიდი შეცდომა, რაც მე დავუშვი ჩემს ზრდასრულ ცხოვრებაში.


ორწელიწადნახევრის შემდეგ შემომთავაზეს სტომატოლოგიური დაზღვევა ახალი სამუშაოს საშუალებით და გადავწყვიტე ჩაბარება. აღმოვჩნდი სტომატოლოგი, დავნიშნე შემოწმება, წავედი სანახავად და საკმაოდ საშინელი სტომატოლოგიური ამბები გავიგე. იმის გამო, რომ მე გადავადე სტომატოლოგიური დაზღვევის მიღება (და, შესაბამისად, გადავდე სტომატოლოგთან მისვლა), მე აღმოვჩნდი ათობით პროცედურებით - დაწყებული შიგთავსით დაწყებული ფესვების არხებით დამთავრებული გვირგვინებით, რომლებიც უნდა გაკეთდეს.


თქვენ ალბათ ფიქრობთ, "მაგრამ თქვენ გაქვთ სტომატოლოგიური დაზღვევა, რომ გადაიხადოთ ეს" და ეს ნაწილობრივ მართალია. თუმცა, სტომატოლოგიური დაზღვევა ყოველწლიურად მხოლოდ გარკვეულ თანხას ფარავს, როგორც აღვნიშნე. ჩემი გეგმისთვის, ეს არის $1500 და მთელი იმ სამუშაოს გათვალისწინებით, რაც მე მჭირდება, ეს რიცხვი ბევრად გადააჭარბებს... ათასობითს გადააჭარბებს.


რჩევის სიტყვები


ჩემი სტომატოლოგი მკაცრად გვირჩევს, რომ არ გადავდოთ ეს პროცედურები, სანამ ჩემი დაზღვევა მომავალ წელს არ დაიწყება (დამიჯერეთ, ვკითხე). ის მეუბნება, რომ „თუ დაზღვევის მოლოდინს აპირებ, ყოველთვის ელოდები დაზღვევას“. თავიდან მკაცრი მეჩვენა მისი სიტყვები, ახლა კი სრულიად ვეთანხმები. თუ უბრალოდ დაველოდები და ცოტას გავაკეთებ, როცა დაზღვევა დაფარავს ამას, ყოველთვის ვეცდები დავეწიო, რაც, სავარაუდოდ, უფრო მეტ პრობლემას შექმნის ამასობაში.


მესმის, რომ ყველას არ ექნება ისეთივე ცუდი სტომატოლოგიური უბედურება, როგორიც მე მაქვს, მაგრამ წარმოდგენაც არ მქონდა, რომ ამდენ პრობლემას შევხვდებოდი. პრობლემების შესახებ რაიმე მითითება რომ მქონოდა, აუცილებლად ვიწოვებდი მას და ვიყიდიდი სტომატოლოგიურ დაზღვევას ჩემს Obamacare გეგმასთან ერთად ბაზარზე. ამის თქმით, თქვენ ნამდვილად არასოდეს იცით და არ არის ცუდი მომზადება. Გაკვეთილი ნასწავლია.


ასე რომ, გთხოვთ, ისწავლოთ ჩემს შეცდომებზე. მიიღეთ სტომატოლოგიური დაზღვევა, გაიარეთ გამოცდები, ამოავსეთ ღრუ აქეთ-იქით, რათა არ დასრულდეთ ჩემნაირი და თითქმის ყველგან დაგჭირდეთ ღრუს ამოვსება.


ანჯელა არის მედია კონტენტის ავტორი ჯანმრთელობის დაზღვევის ეროვნული ბროკერისთვის, Health Choice One. სტომატოლოგიური ან ჯანმრთელობის დაზღვევის შეძენაში დახმარებისთვის დარეკეთ (888) 987-6593 ლიცენზირებულ აგენტთან სამუშაოდ, ან ეწვიეთ [https://healthchoiceone.com] ონლაინ!

Comments